Ndk Team

Prywatne Forum Teamu NDK

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

FORUM ZAMKNIETE Z POWODU USUNIECIA POSTÓW PRZEZ NIE DOJEBOW Z NDK, JAK I NIE ISTNIENIU NDK!!!!!!

  • Index
  •  » Kosz
  •  » [Skrypty] TibiaBotNG Do Wojny

#1 2009-02-14 19:40:11

Furion

Administrator

6179786
Skąd: Suwałki
Zarejestrowany: 2009-02-14
Posty: 52
Punktów :   11 
WWW

[Skrypty] TibiaBotNG Do Wojny

Skrypty do NG Bota:

Re Atack

Admin napisał:

var
LockID:integer;

function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

begin
updateworld;
while self.attacking=0 do
begin
sleep(200);
updateworld;
end;
LockID:=self.attacking;
while not terminated do
begin
updateworld;
ProcessEvents;
if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then
LockID:=Self.Attacking;
If Self.Attacking=0 then
begin
Creature:=GetCreatureByID(LockID);
If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true;
end;

sleep(100);
end;
end;

Anty Para

const
minMana = 160;      //Change minimum mana

while not Terminated do
begin
  UpdateWorld;
  if Self.Mana > minMana then
  begin
    if Self.Slowed then
       Self.Say('exura gran');
    Sleep(10);
  end;
end;

Zmiana Stone Skin Amulet/Might ring

var
RingID: integer;
AmuletID: integer;

function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;

begin
RingID := 3048; //item number of ring to wear or 0 to ignore rings
AmuletID := 3081; //item number of amulet to wear or 0 to ignore amulet
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if RingID <> 0 then
begin
if Self.Ring.ID = 0 then
begin
Ring := GetItemFromOpenBackpack(RingID);
if Ring <> nil then
begin
Ring.MoveToBody(Self.Ring, 0);
end;
end;
end;
UpdateWorld;
if AmuletID <> 0 then
begin
if Self.Amulet.ID = 0 then
begin
Amulet := GetItemFromOpenBackpack(AmuletID);
if Amulet <> nil then
begin
Amulet.MoveToBody(Self.Amulet, 0);
end;
end;
end;
Sleep(1);
end;
end;


Czytaj Regulamin Trzymaj Się Zasad!
http://www.ndk.pun.pl/viewtopic.php?id=5
Furion_/ Pomogłem ci daj Reputa i Napisz Posta z Podziękowaniem

Offline

 

#2 2009-02-14 21:04:46

VIDERHEHE

Member

7990828
Zarejestrowany: 2009-02-14
Posty: 13
Punktów :   

Re: [Skrypty] TibiaBotNG Do Wojny

dzieki

Offline

 
  • Index
  •  » Kosz
  •  » [Skrypty] TibiaBotNG Do Wojny

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fir-2010.pun.pl www.costam.pun.pl www.yurots.pun.pl www.elita.pun.pl www.ptakiozdobne.pun.pl